Strona internetowa jest wizytówką każdego przedsiębiorstwa. Dzisiaj trudno sobie jest wyobrazić firmę, która chciałaby prężnie działać z pominięciem internetu. Nie jest to możliwe. Na stronie można dowiedzieć się o firmie, wszystkiego, co jest potrzebne dla kontrahentów. Dostępne są dane kontaktowe i jest najczęściej możliwość wysłania formularza z zapytaniem lub z ofertą. To taki przeciętny standard funkcjonowania w e-biznesie. Jest to też metoda na kontaktowanie się z kontrahentami.
Kto mi założy stronę?
Strony internetowe mogą być mniej lub bardziej skomplikowane, z wieloma aplikacjami. Ich zakładaniem, tworzeniem i prowadzeniem zajmują się obecnie wyspecjalizowane firmy, najczęściej reklamowe. Zależnie od rodzaju prowadzonej działalności i wielkości firmy, dobieramy sobie standard strony internetowej, mali przedsiębiorcy mogą skorzystać z darmowych szablonów, jakie są dostępne w internecie. Do powieszenia takiej strony potrzebny będzie kawałeczek serwera, o udostępnienie którego można poprosić duży portal, który też zajmie się hostingiem.
Kto mi rozreklamuje stronę?
Tego typu specjalistyczne firmy zajmują się również generowaniem ruchu na twojej stronie. Nie wystarczy bowiem założyć stronę, trzeba tez ją administrować, czyli sprawić by zaczęła żyć własnym zżyciem.
Jakie są koszty strony i co się z tym wiąże?
Proste strony oparte o internetowe szablony nie są skomplikowane w założeniu. Koszt posiadania takiej strony sprowadza się do hostingu. Administrator zadba nie tylko o utrzymanie strony, ale też o jej rozwijanie, atrakcyjne wpisy i pozycjonowanie. To ostatnie wpływa na znaczne zwiększenie ruchu na stronie i najczęściej ma to wpływ na zwiększenie obrotów.
Pozycjonowanie czy linki sponsorowane, to obecnie najbardziej obiecujące formy internetowej reklamy. Są one osiągalne, dzięki dobrze utworzonej stronie internetowej, z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. Powinny być one przyjazne dla popularnych wyszukiwarek.